JellyPages.com

TERBANG TINGGI

Monday, December 24, 2012



Salam semua.
apa khabar?semoga sihat-sihat hendaknya..:)
yes,bertemu lagi kita hari ini di ruangan siraplimaumanis..hahaha..padia?xdak apa-apa lah.

dalam entry kali ini aku nak kongsi pengalaman pertama dalam hidup dapat naik aeroplane.first time dalam hidup dapat pergi oversea.hehe..bila bunyi jer oversea mesti korang terus terbayang aku pergi new zealand,london,usa or mana-mana negara yang jauh la kan?tapi tak pon.aku pergi indonesia jer la.hehe..dekat jer.tak jauh pon..aku ada program kat indonesia wakil untuk kelab sains politik kat USM ni.program pa tu?nanti aku cerita lain dalam entry yang lain plak ok.

yang aku nak tekankan kat sini ialah dapat naik flight for the first time in life.siapa x teruja kan?huhu..aku memang teruja la..kih3..takut pon ada jugak.huhu..tapi last2 dapat pergi dan balik dengan selamat.

kat bawah nanti aku letakkan beberapa gambar untuk pertama kali naik flight.hehe

ni masa first sampai airport.feeling2 bergambar dekat air asia punya iklan.sebelum check in.

letak gambar satu jelah.sebab gmbr kat flight tak banyak pon.huhu..maklumlah teruja kan..
oklah..dah xde idea nak tulis apa.merapu ke laut dah ni.jumpa lagi di entry yang lain
mari berpantun dulu

cantik sungguh bunga kertas,
hidup segar di tepi sawah,
dapat terbang tinggi ke atas,
jangan lupa dunia di bawah...


ayu sungguh wajahnya puteri,
berjaya memikat gerangan nakhoda,
jangan terlalu berbangga diri,
kerana hidup ibarat roda.

ingat pantun itu yer.kita jumpa lagi di entry yang lain.
bye-bye.
:)

0 comments:

Post a Comment