JellyPages.com

BERJAYA JUGA AKHIRNYA

Monday, April 18, 2011

salam~~

alhamdulilah....
pagi ni berjaya juga aku masukkan lagu kat dalam blog aku..hmm,biasalah budak baru belajar nak buat blog mesti la semua benda tak tahu..xpelah,org nak ckp aku ni jakun ke apa yang penting aku dapat satu ilmu baru pagi nih....excited juga duk edit blog nih..huhuhu...orang duk study untuk jawab exam tapi aku ni duk study untuk buat blog..takpelah ilmu juga kan??hahahaha...yang penting aku dapat satu pengajaran malam ni..kalau tak tahu benda jangan malu untuk bertanya..hohohoho...then lagi satu KEJAYAAN TAK KAN DATANG BERGOLEK KALAU TAK BERUSAHA...letak la satu gambar kat post ni pasal kejayaan yang menujukkan aku dah berjaya pada pagi ni..hohoho..(~_^).gambar profile picture untuk facebook aku...:)..kepada yang baca post ni,jom la sama2 kita berusaha untuk mencapai kejayaan..haahaha..

6 comments:

dhuapatah said...

tahniah!~
XD

SHAM RIEYZAL said...

ahahahahah..tq2...jom sama2 explore blog..hohohoho

Siti Zubaidah said...

congrats2..he3..tp aq jeles la plak, lg come dr hok aq..

SHAM RIEYZAL said...

hahahahaha..siti mana ade la..wak mu lagi come..hahahahah..:)

Orang Kita said...

semartttt!! hoyea2!!!

SHAM RIEYZAL said...

hahahaha..poi..jom2..explore blog ag...huhuhu

Post a Comment