JellyPages.com

SAHABAT

Monday, December 24, 2012

Salam semua...
apa khabar?semoga sihat-sihat semuanya.
post terbaru setelah sekian lama tidak update blog adalah berkisar mengenai sahabat...
hurmmm...kenapa rajin sangat aku hari ni nak post benda pasal nih?mesti korang tertanya-tanya kan?tapi aku tak mahu jawab..biarlah aku sahaja yang tahu kenapa aku nak post macam nih.hehehe

sebelum pergi lebih jauh lagi pernah tak korang tanya diri korang apa itu sahabat?dan apa pula maksud tersirat di sebalik kata persahabatan?pernah tak?mesti korang tengah berfikir sekarang kan?hehe..bagi aku senang jer..kalau tidak ada sahabat makan tidak akan adalah persahabatan tu.betul x?setuju dengan aku tak?yes!!semua setuju..hahahaha.


aku bukan apa,sekarang ni ramai sgt orang-orang yang post pasal sahabat.ada kat facebook,ada kat twitter.aku yang terbaca ni pon kadang-kadang tergelak sorang-sorang juga melihat telatah kanak-kanak riang di dunia maya yang penuh pancaroba ini..haha..cewah..ayat tak boleh blah lansung..kadang-kadang aku setuju dengan post-post ini tapi kadang-kadang timbul jugak dalam hati aku ni persoalan-persoalan yang menragui minda.haha..apa-apa sajalah...huhu..betul la..sahabat orang yang akan selalu dengan kita..sentiasa ada time kita susah dan time kita senang..tapi bukan mudah nak cari sahabat macam tu..maklumlah sekarang ini ramai sangat sahabat yang kita panggil ini suka mengambil kesempatan diatas kebaikan yang kita lakukan.

apa-apa pun korang kena sentiasa bersedia untuk menghadapi segala cabaran dan dugaan dalam bersahabat ini..pesanan dari penaja air asia..sebelum tutup post ni,jum kita sama-sama nyanyi lagu najwa latiff iaitu sahabat.

Lirik Lagu Sahabat - Najwa Latif

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku

hahaha...layanz...jumpa di entry yang lain plak..
bubye..xoxoxoxox..:)

0 comments:

Post a Comment