JellyPages.com

AKU ANAK FELDA

Tuesday, April 19, 2011

Assalamualaikum.....

Dah dekat nak abes exam untuk semester dua ni semakin mengingatkan aku kat kampung halaman tercinta...kampungku yang jauh di mata tetapi sentiasa tetap bersemadi di dalam hati...aku ni dilahirkan di felda chiku 1 dan dibesarkan kat sana.AKU ANAK FELDA..sekarang ramai yang duk kutuk FELDA,xp xpelah..aku x kisah coz aku memang dibearkan disini....felda chiku 1 merupakan tanah felda yang dipenuhi dengan pokok kelapa sawit..dalam 10 adik beradik aku sorang je yang lahir kat felda nih..Abang2 n akak aku cakap aku ni gemuk sebab terlebih makan minyak kelapa sawit..huhuhu..xpelah,yang penting aku bahagia..kan???

eeee,dah x sabar rasanya nak balik nih..rindu nak tgk buah kelapa sawit,lembu2 peliharaan parents aku n nak g mandi kat sungai nuh....masanya akan tiba juga nanti....

di sini aku letakkanlah gmbr2 yang berkaitan dengan post aku kali ni..x tahu la relevan ke x..rasanya relevan kot..haha...korang nak komen releven ke ,tu suka hati korang sebab ni blog aku punya..hahahaha..PEACE NO WAR..=]
papan tanda ke ape ek orang panggil??aku lupa la..ni lah first2 org akan jumpa kalau nak g kampung aku..

AKU ANAK FELDA =]
POKOK KELAPA SAWIT BERSAMA BUAHNYA..


NI BUAH RELAI..DULU SELALU G KUTIP BUAH RELAI.SEJAK MASUK USM JARANG DAH.

NAK SAMA MACAM LEMBU PARENT AKU



X SABAR RASANYA NAK BALIK MANDI KAT SUNGAI..



2 comments:

bwogh said...

cambest la kampung hang..teringin nak ada kampung camni =)

SHAM RIEYZAL said...

hahahaha..aizat kalau kau nak ade kampung mcm ni kau kenalah kawin dgn org kampung..huhuhu..xp x boleh la sebab kau dah ada ika..kan???

Post a Comment